loading...
الهه ناز من
ماهان بازدید : 109 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

http://barfpoosh.mahtarin.com/upload/barfpoosh/image/barfpoosh/%D9%88%D8%AF%D8%A7%D8%B9.bmp

 

 

می روم خسته و افسرده و زار
سوی منزلگه ویرانه ی خویش
به خدا می برم از شهر شما
دل شوریده و دیوانه ی خویش

می برم تا که در آن نقطه ی دور
شستوشویش دهم از رنگ گناه
شستوشویش دهم از لکه ی عشق
زین همه خواهش
بی جاه و تباه

می برم تا ز تو دورش سازم
ز تو، ای جلوه ی امید محال
می برم زنده به گورش سازم
تا از این پس نکند یاد وصال

ناله می لرزد، می رقصد اشک
آه، بگذار که بگریزم من
از تو ای چشمهی جوشان گناه

شاید ان به که بپرهیزم من

بخدا غنچه ی شادی بودم
دست عشق آمد و از شاخم چید
شعله ی آه شدم صد افسوس
که لبم باز بر آن لب نرسید

عاقبت بند سفر پایم بست
میروم، خنده به لب، خونین دل
می روم از دل من دست بدار
ای امید عبث بی حاصل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 63
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 6,531
  • بازدید کلی : 22,482